It-3 ta’ Novembru 2025 immarka t-tnedija uffiċjali tal-Ilaji Football Group, li mmarka pass importanti fil-missjoni tiegħu li joħloq ekosistema tal-futbol integrata globalment li tgħaqqad l-Afrika u l-Ewropa.
L-Ilaji Football Group hija marka internazzjonali tal-futbol li twaqqfet b’għan wieħed: li tiżviluppa plejers tal-futbol kapaċi jilagħbu u jikkompetu internazzjonalment, tistabbilixxi mogħdijiet sostenibbli fil-futbol professjonali, u tgħolli standards operattivi u tippromwovi standards etiċi fi ħdan l-isport. L-istruttura tagħha tintegra l-iżvilupp tal-akkademja, is-sjieda tal-klabbs, u sħubijiet strateġiċi, u toħloq struttura li tappoġġja kemm it-tkabbir sportiv kif ukoll dak kummerċjali, u toffri lill-atleti żgħażagħ opportunitajiet li qatt ma ġew offruti qabel.
L-avveniment uffiċjali tat-tnedija, li sar fil-Grand Excelsior Hotel, ġabar flimkien lill-partijiet interessati tal-industrija, l-imsieħba u l-mistednin biex jixhdu l-iżvelar tal-viżjoni strateġika u l-identità tal-marka tal-Grupp.
Fir-rimarki tal-ftuħ tiegħu, Dr. Justin Fenech, Viċi President tal-Grupp, enfasizza l-importanza li l-plejers jiġu offruti mogħdijiet internazzjonali tanġibbli, filwaqt li jiġi żgurat żvilupp tal-futbol kemm professjonali kif ukoll etiku kemm fin-Niġerja kif ukoll f’Malta.
“Ilaji Football Group tirrappreżenta opportunità, eċċellenza, u trasparenza. L-impenn tagħna hu li noħolqu sistema fejn it-talent mill-Afrika u minn Malta jista’ jsib rotta ċara u strutturata lejn il-futbol Ewropew,” stqarr.
Iċ-Chairman, l-Inġinier Dotun Sanusi, enfasizza l-pedament tal-Grupp fl-impatt tal-komunità u l-emanċipazzjoni taż-żgħażagħ, filwaqt li enfasizza l-missjoni soċjali aktar profonda tiegħu u rrifletta fuq il-valuri li ispiraw il-formazzjoni tiegħu. “Il-futbol huwa lingwa li tgħaqqad. Permezz tal-Ilaji Football Group, qed nibnu pont li jgħaqqad il-kontinenti, il-kulturi, u l-ħolm,” innota.
Filwaqt li ppreżenta l-istrateġija operattiva u kummerċjali tal-Grupp, is-CEO tal-Grupp, is-Sur Timothy Gingell, iddeskriva pjan fit-tul li jiffoka fuq investiment sostenibbli, involviment tas-sħab, u żvilupp tal-marka. Huwa enfasizza l-impenn tal-Grupp għat-trasparenza u l-ippjanar fit-tul bħala fatturi ewlenin biex jattiraw investituri u kollaboraturi. Dan ġie kkorroborat mill-Uffiċjal Kap Kummerċjali tal-Grupp (CCO), il-Prinċep Adesina Araoye, li enfasizza li l-isforz lejn is-sostenibbiltà finanzjarja se jippermetti lill-grupp ikun fuq quddiem nett tal-għanijiet tiegħu, u jiżgura li jkun jista’ jibni miri li jħallu wirt dejjiemi.
Is-Sur Gingell ħabbar ukoll li l-grupp bħalissa qed jagħlaq it-taħditiet għall-akkwist ta’ FC Vysočina Jihlava, klabb tal-futbol professjonali bbażat fir-Repubblika Ċeka, u b’hekk jiggarantixxi li jiġu stabbiliti mogħdijiet internazzjonali immedjatament. Din il-mossa strateġika timmarka l-ewwel espansjoni Ewropea ewlenija ta’ Ilaji u ssaħħaħ l-għan tagħha li toħloq netwerk li jappoġġja l-mobilità tal-plejers, l-iskambju tat-talent, u l-koperazzjoni internazzjonali.
Is-Sur Jasper De Muinjick, Kap tal-Futbol, iddeskriva l-iżvilupp tal-plejers tal-Grupp, il-filosofija tal-logħob u l-istruttura teknika, immirati lejn it-trawwim tat-talent żagħżugħ, il-mogħdijiet professjonali tagħhom, u l-allinjament tal-istandards tat-taħriġ tal-akkademja fit-tliet klabbs fin-Niġerja, Malta u r-Repubblika Ċeka.
Għal din il-konferenza stampa attendew żewġ viċi presidenti tal-MFA, is-Sur Adrian Casha u s-Sur Trustin Farrugia Cann, Sindku għal-lokalità ta’ Swieqi, is-Sur Noel Muscat, u s-Sur Francesco Postiglione CEO ta’ Casumo, li qasmu l-ħsibijiet tagħhom dwar il-proġett.
Bil-preżenza operattiva u t-tmexxija fin-Niġerja, Malta, u r-Repubblika Ċeka, il-Grupp tal-Futbol Ilaji jinsab lest li jkollu rwol influwenti fl-iżvilupp tal-futbol modern. Il-viżjoni tagħha tgħaqqad l-eċċellenza sportiva mas-sostenibbiltà edukattiva u kummerċjali, u toffri mudell li jħares ‘il quddiem għal tkabbir tal-futbol responsabbli, inklużiv u progressiv.

