Emirates, l-akbar linja tal-ajru internazzjonali fid-dinja, kellha wieħed mill-aktar sjuf impenjattivi tagħha, hekk kif ġarret ‘il fuq minn 14-il miljun passiġġier b’seat load factors li jaqbżu t-80% fin-netwerk globali tagħha bejn Ġunju u Awwissu.
Meta wieħed iħares lejn ix-xhur li ġejjin, ix-xejriet tal-prenotazzjonijiet tal-Emirates juru domanda bla waqfien għall-ivvjaġġar internazzjonali fin-netwerk tagħha. Dubai baqgħet popolari fost il-vjaġġaturi, anke matul ix-xhur tas-sajf b’żewġ miljun klijent jivvjaġġaw lejn iċ-ċentru tal-linja tal-ajru biex igawdu l-attrazzjonijiet u l-avvenimenti tagħha. L-aqwa swieq ta’ vjaġġar lejn Dubai fuq l-Emirates matul dan il-perjodu kienu jinkludu r-Renju Unit, l-Indja, il-Ġermanja, il-Pakistan, l-Arabja Sawdija, iċ-Ċina, l-Eġittu u l-Kuwajt. Aktar minn 35% tal-viżitaturi f’Dubaj li vjaġġaw fuq l-Emirates kienu familji, u qagħdu medja ta’ aktar minn ġimgħatejn biex jesperjenzaw is-siti u l-attrazzjonijiet inkredibbli tal-belt.
Fl-istaġun tax-xitwa li jmiss, il-linja tal-ajru tantiċipa żieda oħra fid-domanda għall-ivvjaġġar lejn Dubai hekk kif il-belt għandha kalendarju mimli ta’ konferenzi globali, avvenimenti sportivi ta’ klassi dinjija u aktar. Il-belt diġà laqgħet aktar minn 8.5 miljun viżitatur internazzjonali fl-ewwel sitt xhur tal-2023, b’żieda ta’ aktar minn miljun viżitatur meta mqabbel mal-istess żmien is-sena li għaddiet.
Adnan Kazim, l-Uffiċjal Kap Kummerċjali tal-Emirates qal: “Id-domanda għall-ivvjaġġar madwar in-netwerk tagħna kienet b’saħħitha u reżiljenti minkejja l-pressjonijiet tal-għoli tal-ħajja f’ħafna swieq. Dan juri l-valur li n-nies ipoġġu fuq l-ivvjaġġar – kemm jekk għax-xogħol, logħob, studju, jew iżuru lill-maħbubin; u kemm il-konnettività internazzjonali bl-ajru hija essenzjali għall-komunitajiet.”
Kazim żied jgħid: “Bħala linja tal-ajru li kienet minn tal-bidu li reġgħet daħħlet fis-seħħ l-iskedi sħaħ tat-titjiriet tagħna, l-Emirates ħadmet mill-qrib mal-imsieħba tal-industrija biex tiżgura li nkunu lesti biex naqdu d-domanda tal-klijenti, kif ukoll nattiraw il-viżitaturi billi ngħinu biex intejbu l-istampa attraenti tad-dar u ċ-ċentru tagħna, Dubai. Aħna kuntenti bil-preferenza qawwija tal-klijent għall-prodott tagħna fil-klassijiet kollha tal-kabini, speċjalment fil-kabini premium tagħna. L-Emirates se tkompli tiżgura li twassal l-aħjar valur għall-flus lill-klijenti tagħna, billi ninvestu fil-prodotti, is-servizzi tagħna, u fl-operat ta’ netwerk globali effiċjenti.”
Minn Ġunju sa Awwissu, l-Emirates operat kważi 50,000 titjira lejn u minn 140 belt, li ġarrew aktar minn 14-il miljun passiġġier.
Grazzi għall-157 linja tal-ajru u ferroviji msieħba magħha, l-Emirates toffri lill-vjaġġaturi aċċess konvenjenti u estiż lil hinn min-netwerk globali tagħha stess, għal aktar minn 800 belt f’100 pajjiż.
Dan is-sajf, l-Emirates:
• Nediet titjiriet ta’ kuljum lejn destinazzjoni ġdida fin-netwerk tagħha – Montreal, il-Kanada
• Operat titjiriet addizzjonali biex jaqdu d-domanda tas-sajf lejn 12-il belt: Ateni, Brisbane, Bangkok, Kuala Lumpur, Amsterdam, Budapest, Bologna, Medina, Jeddah, Entebbe, Venezja u Shanghai
• Reġgħet bdiet topera s-servizzi ta’ kuljum bl-ajruplani Airbus A380 lejn Birmingham, Nizza, Taipei u Shanghai
• Introduċiet servizz ġdid bl-Airbus A380 f’Bali, l-ewwel servizz ta’ dan it-tip fl-Indoneżja
• Introduċiet servizz permezz tal-Airbus A380 b’4 klassijiet ta’ titjir inluż il-Premium Economy għal Singapore, Los Angeles u Houston
• Ħabbret arranġamenti ġodda ta’ interline u codesharing ma’ Kenya Airways, Air Canada u Philippine Airlines