Għal darb’oħra id-ditta famuża tal- karozzi Mercedes-Benz giet rrikonoxxuta bħala waħda mill-iktar ditti mfittxija fid-dinja: Fil-klassifikazzjoni ta ’” Best Global Brands “ta’ din is-sena maħruġa minn Interbrand, Mercedes-Benz rnexxielha tkun fit-tmien post. B’valur stmat ta ‘aktar minn 49 biljun dollaru Amerikan, hija l-unika kumpanija Ewropea li ikklassifikat fl-ewwel għaxra postijiet.
“It-tim kollu tal-Mercedes-Benz huwa kburi li għal darb’oħra jkun fost l-aqwa għaxar, u li jiddefendi l-pożizzjoni prestizjuża bħala l-iktar ditta tal-karozzi ta ‘lussu fid-dinja għar-raba’ sena konsekuttiva”, saħqet, il- Viċi President tal- Marketing, Bettina Fetzer. “Iċ-ċavetta għas-suċċess tagħna hija l-enfasi konsistenti fuq il-ħtiġijiet tal-klijent, li noħolqu prodotti straordinarji billi nużaw modi fiżiċi kif ukoll diġitali”.
Mercedes-Benz dejjem irnexiela taqgħad livell għoli ta ’innovazzjoni mal- ħtieġa biex toffri lill-klijenti esperjenza ta ’mobbiltà ta’ klassi lussuża unika.
L- l-aġenzija ta’ ‘brand consultancy’ Interbrand, ilha tirriċerka u tanalizza l-iktar marki popolari fid-dinja mill-1999. Kienet ukoll l-ewwel kumpanija li żviluppat metodu ta ‘valutazzjoni tal-marki li jeżistu skont ċertifikat tal ISO 10668. Il-lista kollha tal- klassifika tista’ tinstab hawn:- www.bestglobalbrands.com