Tliet sewwieqa Maltin, Nick Taylor, Ryan Borg u Nicky Gauci, ġew magħżula biex jesperjenzaw il-kampjonat Taljan. Taylor ilu jitħarreġ fl-Italja għal bosta ġimgħat, Borg sewwieq ġdid fuq chassis uffiċjali tal-GP u Nicky Gauci bl-ewwel esperjenza tiegħu ta’ Iame ’30.
Is-sewwieqa kellhom setups ġodda u kollha kienu qed jippruvaw il-korsa u l-kundizzjonijiet li kienu ġodda għalihom.
Fl-ewwel prattika uffiċjali, is-sewwieqa Maltin ħassew in-nuqqas ta’ esperjenza u eċċitament, madankollu, dan tjieb fit-tlielaq tas-Sibt.
Is-sessjonijiet ta ’kwalifikazzjoni taw lil Ryan Borg u Nicky Gauci, idea tajba ta’ kif l-affarijiet kellhom jkunu fil-finali tal-Ħadd.
Min-naħa l-oħra, Taylor żamm il-pole position sa 3 minuti mit-tmiem, xorta waħda kkwalifika fit-tielet ringiela.
Nick u sieħbu t-Taljan Gabriele Giganti kienu stabbiliti għal finali kbira fil-jum tal-Ħadd.
Fil-jum tat-tellieqa finali, sensiela ta ‘inċidenti qalaw il-barra kemm lil Taylor kif ukoll lil Borg; madankollu, il-ħinijiet tagħhom urew li jistgħu jikkompetu fl-ogħla livelli.
Taylor prepara il-kart tiegħu għal-telliqa bla xita u meta t-temp ma ippermettix kellu jirtira, u ħalla lil sieħbu biex jirbaħ il-klassi.
Mike Clews, manager tat-tim tal-GP Karting Malta, qal, “L-esperjenza miksuba fl-Italja kienet prezzjuża, it-tliet sewwieqa tagħna għamluna kburin billi konna reżiljenti u niġġieldu lura f’kull lap.”