Nhar is-Sibt, 21, u l-Ħadd, 22 ta’ Ġunju, is-Sewwieq tat-Tlielaq Nicky Gauci kien f’Oulton Park, fejn ipparteċipa fis-seba’ u t-tmien rawnds tal-Vertu Mini Challenge UK.
Waqt il-prattika, Gauci sofra problemi tekniċi fil-power steering. Minkejja dawn l-isfidi, wera r-reżiljenza tiegħu billi temm ir rawnds u, minkejja ftit żbalji, kiseb ir-raba’ pożizzjoni.
Fl-ewwel tellieqa tiegħu, Gauci, fuq trakka mxarrba, iġġieled għat-tielet post, iżda irnexxielu jżomm ir-raba’ pożizzjoni. It-tieni tellieqa kienet mimlija attività, fejn avvanza għall-ewwel pożizzjoni fil-bidu nett, sa telf ta’ żewġ postijiet, l-użu tal-karozza tas-sigurtà mill-organizzaturi, u eventwalment niżel għat-tieni pożizzjoni. Madankollu, mossa kontroversjali ta’ qbiż minn sewwieq ieħor wasslet biex Gauci jitlef l-ewwel post tiegħu. Wara reviżjoni mill-istewards, huma ddeċidew favur Gauci, u reġa’ kiseb l-ewwel post. Għalhekk, Gauci temm il-ġurnata l-ewwel fil-klassi tiegħu u bħala l-ewwel rookie.
Wara t-tellieqa, Gauci esprima s-sodisfazzjon tiegħu, fejn qal, “Ninsab kuntent ħafna b’dawn ir-riżultati, speċjalment meta wieħed iqis li kienet l-ewwel darba tagħna f’din it-trakka. L-appoġġ u l-kowċing mit-tim f’Jamsport Racing kienu strumentali fil-progress tagħna. Bil-mod il-mod qed nifhmu l-karozza aħjar, u aħna impenjati fil-proċess, nassorbu l-feedback, u nżommu kalmi matul it-tellieqa kollha.”