Thursday, December 26, 2024

Best Global Brands 2023: Mercedes-Benz titla’ fis-seba’ post fil-klassifika globali

Aqra wkoll

Il-marka bl-istilla tibqa ‘l-aktar marka ta’ karozzi lussużi ta ‘valur fid-dinja

Il-Mercedes-Benz saħħet l-ogħla pożizzjoni tagħha bħala l-iktar marka ta’ karozzi lussużi ta’ valur fid-dinja fl-aħħar klassifikazzjoni tal-“Best Global Brands 2023”.

Wara li kienet fit-tmien pożizzjoni għal ħames snin konsekuttivi, issa għandha s-seba’ post bħala waħda mill-marki globali l-aktar sinifikanti. Il-valur tal-marka ra żieda notevoli ta’ disa’ fil-mija, li enfasizza l-evoluzzjoni kontinwa tal-kumpanija f’marka emblematika magħrufa għall-estetika eċċellenti tagħha, it-teknoloġiji innovattivi, u l-impenn lejn is-sostenibbiltà integrata.

“L-aħħar żieda fil-valur tal-marka tagħna hija kisba tal-ewwel klassi mit-tim kollu tal-Mercedes-Benz, li tagħmilna lkoll kburin ħafna. Ir-riżultat huwa kemm konferma kif ukoll inċentiv għalina: qed nibnu kontinwament fuq il-wirt tad-ditta tagħna biex insawru l-futur – bil-għan li noħolqu l-aktar karozzi mixtieqa fid-dinja.- Bettina Fetzer, Viċi President Komunikazzjoni u Marketing Mercedes-Benz AG

Id-definizzjoni mill-ġdid tal-Lussu Ikoniku, l-Innovazzjoni tal-Wirt, u t-Tiffurmar tal-Futur Diġitali

Permezz tar-ripożizzjoni strateġika tal-kumpanija fl-2021, l-essenza tal-marka għaddiet minn irfinar. Miexi ‘l quddiem, il-marka tirrappreżenta “Desire for Iconic Luxury”.

Din l-amalgamazzjoni tiġbor żewġ attributi vitali: l-ewwelnett, il-wirt profond tal-marka bħala kreatur ta’ karozzi lussużi emblematiċi li stabbilixxew punti ta’ referenza tal-istil, u t-tieni, l-ethos li jaħseb ’il quddiem li permezz tiegħu Mercedes-Benz, bħala ikona fl-innovazzjoni, tmexxi l- avvanz tal-iżvilupp tal-karozzi.

Il-Mercedes-Benz qed tintensifika l-enfasi tagħha fuq it-titjib tal-attrazzjoni influwenti u li tifforma l-kultura tal-marka, tevolviha bir-reqqa filwaqt li tippreserva l-wirt tagħha. L-għan tal-marka huwa li tifforma l-era diġitali billi tfassal l-aktar vetturi u servizzi mixtieqa fid-dinja globalment.

“L-Aħjar Brand Globali”: Indikatur tal-marki l-aktar siewja madwar id-dinja mill-1999

Il-kumpanija ta ‘konsulenza tal-marki tal-Istati Uniti Interbrand ilha tirriċerka u tanalizza l-marki l-aktar siewja fid-dinja mill-1999. L-aqwa 100 huma inklużi fl-istudju annwali “Best Global Brands”, li jeżamina l-kandidati kollha skont tliet kriterji:

  • “Prestazzjoni finanzjarja tal-prodotti jew is-servizzi tal-marka”
  • “Rwol tal-marka fil-proċess tad-deċiżjoni tax-xiri”
  • “Is-saħħa tal-marka fir-rigward ta’ “L-iżgurar tal-qligħ futur tal-kumpanija”.

Interbrand kienet l-ewwel kumpanija li żviluppat metodu ta’ valutazzjoni tal-marka li kien iċċertifikat skont ISO 10668. L-istandard internazzjonali stabbilixxa punti ta’ referenza għall-evalwazzjoni u jissodisfa r-rekwiżiti għal klassifikazzjoni monetarja preċiża tal-marka.

Ekonomija

Sport