Il-Malta FA u n-negozju globali mmexxi mill-familja Würth iffirmaw uffiċjalment ftehim ta’ sentejn. Iċ-ċerimonja tal-iffirmar saret fis-Sala taċ-Ċentinarju, hekk kif is-Segretarju Ġenerali tal-Malta FA Angelo Chetcuti u d-Direttur Maniġerjali tal-Würth Arthur Calleja iffirmaw din il-kollaborazzjoni promettenti.
Is-Sur Calleja qal li ‘Würth Malta hija kburija li hija konnessa ma’ dan l-isport ewlieni f’Malta u li ‘l fuq minn 150 uffiċjal tal-logħba iġorru l-logo ta’ Würth waqt li jirreferu l-logħbiet tal-futbol fil-kompetizzjonijiet kollha kemm fil-Kampjonati tal-Irġiel kif ukoll tan-Nisa, fl-etajiet kollha u l-Futsal lokali kollha. Leagues.’
Ninsabu tassew eċċitati li naraw il-kit il-ġdid jiġi żvelat u nirringrazzjaw lill-MFA u lill-Assoċjazzjoni tar-Referee għall-fiduċja tagħhom matul l-istaġuni 2023/2024, 2024/2025.’
Il-marka Würth ilha parti integrali minn kompetizzjonijiet sportivi internazzjonali għal ħafna snin. Il-Grupp Würth ilu jappoġġa lill-atleti fil-kontinenti kollha mis-snin sebgħin: L-ispirtu ta’ tim, ir-rieda li wieħed jagħmel, u r-rieda li wieħed jagħti kollox huma valuri li mhux biss jgħoddu fl-isports, iżda wkoll isawru b’mod sinifikanti l-kultura korporattiva tal-Grupp Würth.
Iċ-ċerimonja tal-iffirmar saret fil-preżenza tar-referees tal-FIFA Trustin Farrugia Cann, Philip Farrugia u Ishmael Barbara. Joanna Vassallo, figura femminili prominenti fl-iżvilupp tal-elite, kienet ukoll parti minn din l-okkażjoni, li enfasizzat l-importanza ta’ din is-sħubija fi ħdan il-komunità usa’ tal-futbol.
Il-punti ewlenin ta’ dan il-ftehim huma kif ġej:
Tul: Il-ftehim jinfirex fuq sentejn, u jiżgura sħubija konsistenti bejn il-Malta FA u Würth. Din is-sħubija se tkopri aktar minn 150 uffiċjal tal-partita li huma responsabbli mill-uffiċjali tal-logħbiet f’diversi kompetizzjonijiet.
Introduzzjoni ta’ Macron Kits ġodda: Wara din is-sħubija, ir-referees se jkunu qed jiksbu kits ġodda bil-marka taħt Macron. Dawn il-kits se jidħlu fis-seħħ hekk kif il-waqfa internazzjonali ta’ Ottubru tintemm u jerġgħu jibdew il-kampjonati domestiċi. Notevolment, dawn il-kits se jintlibsu mir-referees kollha li jipparteċipaw fil-kompetizzjonijiet tal-Malta FA.
Branding: Il-kits Macron se juru b’mod prominenti branding fuq iż-żewġ kmiem. Barra minn hekk, aktar branding se jkun jidher fuq kits ta’ taħriġ, polo shirts, u ġkieket tax-xita, li juru l-logo Würth u jsaħħu l-viżibilità tas-sħubija.
Preżenza Globali: Würth, negozju globali rinomat immexxi mill-familja, mhuwiex ġdid għall-isponsorships tal-futbol. Minbarra s-sħubija mal-Malta FA, Würth huwa wkoll sieħeb uffiċjali tal-Assoċjazzjoni tal-Futbol Ġermaniż (DFB) u jikkoopera wkoll ma’ għaxar Clubs tal-Bundesliga fosthom Bayern Munich, Borussia Dortmund, RB Leipzig, VFB Stuttgart u Bayer Leverkusen. Huwa wkoll sieħeb uffiċjali tal-Federazzjoni Taljana tal-Futbol. Fi Spanja, Würth ilu jisponsorja lir-referees u lill-linemen fil-Primera u Segunda División, l-ewwel u t-tieni kampjonati tal-futbol Spanjoli, mill-2003. Fil-kampjonat professjonali Franċiż, Ligue 1, Würth huwa sieħeb fit-tul tar-Racing Club de Strasbourg Alsace.
Bħala simbolu ta’ apprezzament, is-Segretarju Ġenerali Angelo Chetcuti ppreżenta lil Arthur Calleja, id-Direttur Maniġerjali ta’ Würth, flokk tat-Tim Nazzjonali. Dan il-ġest issimbolizza ċ-ċelebrazzjoni tal-35 sena ta’ operat ta’ Würth f’Malta, u mmarka impenn dejjiemi lejn ix-xena sportiva tal-pajjiż.