Il-Bank of Valletta avża lill-klijenti li l-fergħa tal-Balluta se terġa’ tiftaħ mil-lum.
Il-fergħa ġiet magħluqa wara li impjegat irriżulta pożittiv għall-COVID-19. Il-Bank ingaġġa speċjalisti fil-kontroll tal-prevenzjoni tal-infezzjonijiet sabiex jiddiżinfetta l-fergħa u din ġiet ikkonfermata sikura sabiex tinfetaħ mill-ġdid.
Klijenti li jeħtieġu servizzi mhux relatati mal-kaxxier bħal self għad-djar, self personali, investimenti, ftuħ ta’ kontijiet u applikazzjonijiet għal servizzi ġodda huma ġentilment mitluba jagħmlu appuntament mal-fergħa fuq https://www.bov.com/Assistants/set-an-appointment, jew jibagħtu email fuq [email protected] jew iċemplu fuq 2131 2020.
Il-klijenti huma mħeġġa biex inaqqsu r-riskju ta’ kuntatt u jużaw l-ATMs, il-BOV Internet Banking, BOV Mobile Banking, BOV Pay u BOV Debit u Credit Cards għall-ħtiġijiet bankarji tagħhom u pagamenti.
Il-klijenti huma mħeġġa li qabel iżuru fergħa tal-BOV, jiċċekkjaw jekk il-Fergħa tagħhom ġietx milquta u x’servizzi qed jiġi provduti fuq https://www.bov.com/content/bov-branches-covid.
Il-Bank of Valletta se jkompli jieħu l-miżuri kollha meħtieġa fl-aħjar interess u sigurtà tal-klijenti u tal-impjegati tiegħu u jfakkar lill-klijenti li meta jżuru l-Bank għandhom dejjem isegwu l-prekawzjonijiet neċessarji bħad-distanza soċjali, jilbsu l-maskri kif suppost u jużaw sanitiser